AHGSMPK .reismee.nl

Zweden

Hallo even een berichtje uit Zweden.

We hebben nu een beetje internet dus gauw even wat schrijven en wat foto's plaatsen.

We staan nu in vilhelmina op de camping. Het heeft de hele dag geregent. En het is wel 12.7 graden buiten. Brrr Morgen gaan we de wildernisroute rijden. hopelijk hebben we dan droger weer. Gr ahgsmp

saskia

Wat een mooie foto's, jammer dat het nu iets kouder is hopen dat het wel droog is. Wij zijn net weer terug moeten weer wennen aan het Hollandse weer. Veel plezier nog en spreek jullie nog wel over mijn verjaardag, weet nog niet wanneer ik het hou groetjes van ons

Lied

Mooie natuur .het is te hopen dat het droog wordt,de hele dag met z'n allen binnen valt ook niet mee ! Groetjes

Rita en Gerrit

Hallo,
Wij zijn weer thuis.
Troost je, het stortte hier vandaag uit de lucht.
Hopelijk volgt er nog prima weer.
Groeten Rite en Gerrit

ineke en henk krooshof

Van uit Os de hartelijke groeten ook vandaag mooi weer over de hoogvlakte weg nummer 705 naar Os.onderweg een grote groep rendieren gezien.morgen naar Fermund een kanocamping van de zoon van Gerrit Noordink medewerker van de Hist Kring.Vannacht op een mooie plek gestaan aan de 763 Bolareinen.mvg aan ieder Ineke en Henk